آموزش هیروی Wraith King

Ostarion ، Wraith King ، یک قهرمان قدرت طلسم است ، همچنین یک تانک و مخزن نیز دارد که قادر به مقابله و آسیب های زیادی است. تناسخ بدنام او به پادشاه Wraith اجازه می دهد تا پس از مرگ دوباره قیام کند ، مانند Aegis of Immortal عمل کند و کشتن او را به خصوص دشوار می کند. اما اگر زنده بماند ، پادشاه وریت می تواند دشمنان خود را ویران کند. Wraithfire Blast خسارت قابل ملاحظه ای را ایجاد می کند و در یک شهربانی کوتاه ، مات و مبهوت است ، Vampiric Aura به تیم اصلی زندگی خود اعطا می کند ، و Mortal Strike کمک می کند تا کارهای کوتاهی از دشمنان انجام دهد.

توانایی ها :

۱-WRAITHFIRE BLAST

وریت کینگ با آتش طیفی ، برخورد با خسارت و خیره کننده ، یک واحد دشمن را می بیند ، سپس با گذشت زمان و آسیب رساندن به هدف ، مقابله با آسیب می کند.

۲-VAMPIRIC AURA

واحدهای غواص دوستانه در نزدیکی ، سلامت را براساس خسارتهایی که هنگام حمله به یگان های دشمن وارد می شوند ، ترمیم می کنند.

۳-MORTALS STRICK

وریت کینگ منفعلانه فرصتی برای مقابله با خسارت پاداش در هنگام حمله می گیرد. هر دو کشته شدن بر روی یک واحد دشمن ، یک اسکلت را اضافه می کند. اسکلت ها هنگام کشته شدن یک بار بازجویی می شوند.

۴-REINCARNATION

فرم وریت کینگ پس از مرگ مجدداً گروه می گیرد و به او اجازه می دهد که هنگام جنگ کشته شود. پس از مرگ واحد های دشمن در شعاع ۹۰۰ کاهش می یابد

دقت کنید ریس کینگ شخصیتی است که میتواند به تنهایی مانند تانک عمل کند …

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *