استیم لول چیست و چگونه لول آپ کنیم؟

لول استیم شما به دریافت bonus و card drops بیشتر، کمک میکند.

همچنین با فعال شدن showcase میتوانید ایتم ها و achievements خود را به نمایش بگذارید و پروفایل اکانتتان را جذاب تر کنید.

“craft game badges” یکی از سریع ترین راه های افزایش استیم لول شماست. سیستم badge crafting استیم به شما xp زیادی میدهد و به راحتی لول شما افزایش میابد.

برای اینکار لازم است شما trading card را از community market بخرید تا badges را کرفت کنید.

یکی از راه هایی که در اوایل ساخت اکانت به سرعت لول شما را بالا میبرد، خرید بازی هست. هرچه بازی بیشتری بخرید، xp بیشتری دریافت میکنید. اما توجه کنید که این روش تنها برای اوایل ساخت اکانت مناسب هست و پس از مدتی تعداد xp دریافتی از تعداد زیادی گیم به شدت کاهش میابد.

بهترین زمان خرید گیم، trading cardو craft badges، زمان ایونت هاییست که استیم برگزار میکند، مثل ایونت سامر که اخیرا برگزار کرد. در این ایونت ها علاوه بر کاهش قیمت، جایزه هم به شما تعلق میگرد و لول شما به سرعت افزایش میابد.

اگر نمیخواهید برای افزایش لول استیم هزینه ای کنید، سه راهکار وجود دارد:

راحت ترین کار برای افزیش لول استیم، تکمیل کردن پروفایل هست. شما با تکمیل کردن پروفایلتان، فعال کردن استیم گارد، کامنت گذاشتن و لایک کردن گاید ها، که بسیار راحت و رایگان هست، ۵ لول افزایش میابد.

مورد بعدی، انجام دادن فعالیت هایی که در صفحه steam account level شما وجود دارد و فعالیت کردن در کامیونیتی هاست. در نتیجه استیم به عنوان یک عضو فعال و کمک کننده، لول شما را افزایش میدهد.

استیم هر ساله ۵۰ xp به اکانت شما جایزه میدهد، پس با گذشت ۱۵ سال اکانت شما به لول ۷ خواهد رسید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *