دیسکورد کاربران ایرانی را تحریم کرد

همونجوریکه میدونید دیسکورد یک پلتفرم برقراری تماس صوتی و تصویری برای بازی بین گیمر هاست که خیلی پرطرفداره و حتما شما هم ازش استفاده میکنید.

دیسکورد ۲۵ فوریه، بخش term of service سایتشون رو بروزرسانی کردن و د ر شماره ۱۵ این بخش، یعنی more important stuff اوردن که این پلتفرم در تاریخ ۸ فروردین (۲۸ مارس) قراره برای بعضی از کشورها از جمله ایران تحریم بشه. به نظر شما حساب کاربران ایرانی دیسکورد، در تعطیلات عید، مسدود میشه؟

ترجمه:

کنترل صادرات.  شما موافقت کردید که از کلیه قوانین کنترل و محدودیت‌های مربوط به واردات، صادرات، و صادرات مجدد، از جمله قوانین اتحادیه اروپا و کشورهای عضو آن، مقررات اداره صادرات وزارت بازرگانی ایالات متحده و  تحریم‌های اقتصادی که توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی ایالات متحده و مقررات بین‌المللی تجارت اسلحه اعمال می‌شوند، تبعیت کنیم و ازارائه ی خدمات برای ایجاد نقض این قوانین یا مقررات جلوگیری کنیم.

علاوه بر این، شما نشان می‌دهید و تضمین می‌کنید که: ۱) در کره شمالی ۲) در یک کشور یا منطقه مشمول تحریم دولتی ایالات متحده ، اتحادیه اروپا و یا توسط دولت هر کشوری به عنوان کشور «حامی تروریسم» از جمله کوبا، ایران، سوریه و منطقه کریمه و ۳) در فهرست هر دولتی از احزاب ممنوعه یا محدود شده، یا در موارد دیگر مشمول محدودیت‌های مشابه،  همانطور که در قوانین و مقرراتی که در بالا یا در قوانین کشور شما ذکر شده است، واقع نشده اید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *