The International 2022

در استکهلم میجر، برایمان مسرت بخش بود که از میزبانی The International در سنگاپور رونمایی کردیم و برای اولین بار مراسم تاجگذاری در ورزش‌های الکترونیکی را به SEA می‌آوریم. با چهار هفته متوالی بازی Dota و در مجموع ۳۰ تیم از سراسر جهان، این بزرگترین رویداد Dota تا به امروز خواهد بود.

در تلاش‌های همیشگی مان برای اینکه رویداد و پخش آن تا حد امکان هیجان‌انگیز و در دسترس باشد، زمان بندی ها کمی متفاوت خواهد بود که شامل استراحت‌های بیشتر و ساخت بیشتر برای فینال‌ها می‌شود. در اینجا نحوه ساختاردهی بزرگترین جشن دوتا دو در سال جاری آمده است:

مسابقات The Last Chance Qualifiers از ۸ تا ۱۲ اکتبر برگزار می شود و سپس مرحله گروهی در ۱۵ تا ۱۸ اکتبر برگزار می شود – با حضور ۲۰ تیم که برای حضور در رویداد اصلی مبارزه می کنند. سپس تیم های مقدماتی در ۲۰ تا ۲۳ اکتبر در SunTec سنگاپور از طریق پلی آف مبارزه خواهند کرد، جایی که میدان باز هم محدودتر خواهد شد. بازماندگان به فینال ها در استادیوم سرپوشیده سنگاپور ۲۹ تا ۳۰ اکتبر صعود خواهند کرد – جایی که Aegis of Champions در تعادل خواهد بود. منتظر اطلاعات بلیت پلی آف در SunTec سنگاپور و فینال در استادیوم سرپوشیده سنگاپور باشید که هر کدام متعاقبا اعلام خواهند شد.

مشتاقانه منتظر هستیم

تیم Dota سخت در حال کار بر روی به‌روزرسانی ژوئن و Dota Plus آینده است که نه تنها شامل به‌روزرسانی عادی فصلی، بلکه چندین ویژگی جدید هیجان‌انگیز و به‌روزرسانی ۷.۳۱d Gameplay است. از آنجایی که این به‌روزرسانی بزرگ‌تر از حد معمول است، قرار است کمی دیرتر از حالت عادی در ۸ ژوئن در دسترس قرار بگیرد

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *